پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند
به آن شبکه‏‎ماهواره‎ای گفتم برنامه‏‎هایتان ضدنظام است؛ بخاطر قمه‎زنی و هفته برائت با شما مشکل دارم و دیگر به برنامه شما نخواهم آمد

رجانیوز: حجت الاسلام دانشمند، در سخنانی ضمن ابراز برائت از جریان تکفیری شیرازی و شبکه های ماهواره ای این جریان، اعلام کرد به دلیل تاکید این جریان بر مسئله قمه زنی، هفته برائت و دیگر مسائل، با این جریان قطع ارتباط کرده و اعلام کرده است که دیگر در برنامه های آن شرکت نخواهد کرد.

به گزارش رجانیوز، دانشمند که در جمع مردم کرج سخنرانی می کرد، به انتشار این فایل صوتی منتسب به خود که به صورت گسترده در رسانه‌های ضدانقلاب پخش شده بود، ضمن ابراز برائت از این اظهارات و تاکید بر تحریف و تقطیع شدن آن از ارتباط با فرقه شیرازی ابراز برائت کرده و اعلام کرده است که مدت هاست در شبکه های ماهواره ای این جریان حاضر نمی شود. آنچه در ادامه می خوانید متن سخنرانی اوست که در ادامه می‌آید:

انقلاب و جایگاه ولایت فقیه و ولی امر مسلمین در قلوب مسلمین و مؤمنین است و عشق به ایشان روز به روز اضافه می‌شود و اتفاقاً بنده این حساسیت‌ها را به فال نیک می‌گیرم و به خودم می‌بالم که ملتی داریم و در کشور امام زمانی زندگی می‌کنیم که در مسائل معنوی و دینی با هیچ احدی تعارف نداریم. این از افتخارات هر شیعه‌ای است. 

مطلب دوم، از وقتی این فتنه و توطئه شروع و از حدود شش ماه پیش در دهه دوم محرم علم شد، همان موقع خطاب به ملت ایران پیام دادیم و می‌توانید در سایت‌هایی که بیننده زیاد داشت تشریف ببرید و تاریخش را هم ببینید.. هنوز هم که هنوز است، هست و به دوستان هم گفته‌ام بگذارید تا آخر عمر باشد. فقط در یک کلمه می‌گویم. بنده سرباز ولایت بوده‌ام، هستم و خواهم بود و اگر بنده را قطعه قطعه هم بکنند، نمی‌توانند بنده را در مقابل نظام و رهبری قرار بدهند. شاید با شیطنت و شایعات یک جوری درست کنند، ولی وقتی رهبر انقلاب می‌فرماید بصیرت داشته باشید، یکی از جاهایی که جای بصیرت است همین جاست که تیری که دشمن درست می‌کند به دست دوست شلیک نشود.

این توطئه فقط مال من هم نبود. بنده قربانی چهارم بود. بعد هم قربانی‌های پنجمی، ششمی و... بودند و الان هم دو سه هفته است به آقای پناهیان حمله کرده‌اند. قبل از آن آقای نقویان بود، پیش از آن آقای انصاریان و آقای ملاباسم بودند. این یک جریانی است که وحدت شیعه را به هم بزنند و دو کار بکنند؛ اول این که به مردم تلقین کنند خطبای موفق با رهبر نظام حاشیه دارند.

می‌خواهند این را تلقین کنند که کور خوانده‌اند. دیگری هم امت حزب‌الله را علیه خودی‌ها تحریک کنند. باید حواسمان را جمع کنیم. همان طور که ما باید حواسمان جمع باشد کجا می‌رویم، کجا سخنرانی می‌کنیم و چه می‌گوییم، شما ملت هم باید حواستان جمع باشد. اگر دوستانی که خلاصه خیلی دغدغه این مطالب را دارند به شهر ما، اصفهان، آیت‌الله مظاهری، اطلاعات اصفهان و دوستانی که بزرگان شهر اصفهان هستند زنگ می‌زدند و در باره بنده بیوگرافی می‌گرفتند متوجه می‌شدند این یک توطئه بیشتر نیست.

ما با هم سابقه داریم. من که خروجی امروز و دیروز نیستم. 30 سال است سخنران این مملکت هستم. از هفده سالگی تا الان یزد، مشهد و تهران می‌روم. چهار روز که این شهر و آن شهر نرفته‌ام. بنده سخنران دو روزه که نیستم. حالا بنده از خودم بگویم بد است. بروید بپرسید. از افتخاراتم این است که برای بیعت با رهبری با دوستان روحانیون از اصفهان پیاده تا تهران آمدیم و موقعی که جبهه و جنگ بود ایشان را آیت‌الله خامنه‌ای می‌گفتیم، منتهی جناح‌هایی که نمی‌خواهم اسمشان را بیاورم، در اصفهان با ما می‌جنگیدند که چرا می‌گویید آیت‌الله؟ استاد ما هجده نوزده سال با آقا هم‌مباحثه بود و ایشان از آن موقع می‌گفت آسیدعلی آقا مجتهدند، نه بعد از رهبری‌شان ایشان را آیت‌الله بدانیم. زمانی که ایشان ریاست جمهوری را داشتند، اساتید ما ایشان را به ما معرفی کردند. خودم نگویم بهتر است. بروید زنگ بزنید به شما بگویند.

این یک نکته؛ اصلاً کسی برایم دلواپس نباشد. الحمدلله پای کار بوده‌ام، هستم و خواهم بود.

اما بیاییم سراغ شبکه امام حسین(ع). اولاً تاریخ این قطعه فیلمی که از ما درست شد، مال دو سال پیش است، شش ماه پیش نیست. اصل سخنرانی ما هم در باره شرح خطبه امام هشتم(ع) در مسجد جامع مرو است. سندش در بحارالانوار، تحف‌العقول و اخبار حضرت رضا(ع) هست. آقایان علما خوانده‌اند می‌دانند. اصلاً خطبه حضرت رضا(ع) بحث امامت و ولایت در مقابل خلافت و خلفاست. اصلاً بحث ولایت فقیه نیست. این که امام می‌فرماید چه کسی می‌تواند نایب امام باشد و چه کسی می‌تواند ولی امر مسلمین باشد، عین روایت است که دارد به چه کسی می‌گوید؟ به آنهایی که جای علی نشسته‌اند که نمی‌خواهم اسمشان را بیاورم.

منِ بیچاره می‌خواستم وحدت را حفظ کنم، این جوری... بعد هم ببخشید. این بلوتوث یازده تا برش خورده است. ان‌شاءالله فردا سی‌دی‌اش به دستم می‌رسد، گفته‌ام از اصفهان بفرستند، تکثیر کنند و به تک تک شما و آنهایی که می‌خواهند حلالشان کنم بدهند، چون در این قصه کسانی را که این طور شایعه‌پراکنی می‌کنند حواله می‌کنم به ناخن شکسته حضرت رقیه(س). آنهایی که به بهانه دفاع از ولایت دنبال آبرویزی و سلیقه شخصی خودشان هستند، خودشان می‌دانند و سه ساله امام حسین(ع) و بازوی شکسته حضرت زهرا(س) و من نمی‌گذرم.

سی‌دی را ببینید تا متوجه شوید چه کلاهی سر کسانی رفت که مفتی مفتی تهمت زدند. بنده اصلاً کاری با این بحث نداشتم. یازده تا برش خورده است. ببینید کجاها برش خورده و ببینید این حرف‌ها چه بوده است. بحث چیز دیگری بود با این برش‌ها چیز دیگرش کرده‌اند.

نکته‌ای که به شبکه امام حسین(ع) ورود کردم، ورود به هر شبکه‌ای دلیل بر تأیید همه کارهای آن نیست. چقدر سخنرانی از آقا داریم که به صدا و سیما نصیحت و ناراحتی‌هایشان را بیان کرده‌اند. آقا را نشان می‌دهند، این دلیل بر این نیست که همه برنامه‌هایشان مورد تأیید آقاست.

بنده به هیچ بیت و مرجعیتی نسبت نداشته‌ام، ندارم و نخواهم داشت. برای همه علما و مراجع احترام قائلم. اجازه هم نمی‌دهم کسی توهین کند، چون دین این اجازه را نمی‌دهد. نقد و انتقاد کنیم، ولی فحاشی نکنیم. پس اخلاق کجا رفته است؟ بعد هم خیلی عذر می‌خواهم. اگر بنده زیر عکس فلان مرجع نشستم و سخنرانی کردم، اولاً عکس را من نزده‌ام. یک سال هم هست که قطع ارتباط کرده و گفته‌ام برنامه‌هایتان مخالف با نظام است. به خاطر بحث برائتتان، قمه‌زنی و برخی چیزهای دیگر بنده نمی‌آیم. اگر قرار شد بیایم، دیگر زیر عکس کسی نمی‌نشینم. از این امکانات استفاده می‌کنم، چندین میلیون نفر در دنیا دارند برنامه را می‌بینند، بنده باید استفاده کنم.

بعد هم نمی‌خواهم توجیه کنم. فقط به قول ضرب‌المثل معروف «یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم»، در این 30 سال چه امکاناتی به بنده داده‌اند؟ کدام شبکه را به من داده‌اند؟ کدام رادیو و کدام تریبون را؟ اگر کسی دلش می‌سوزد که مبادا کسی این طرف و آن طرف برود، ما هم حرف داریم و باید حرفمان به همه دنیا برسد. وقتی همه درها را بستند و می‌بندند، ما هم می‌خواهیم حدیثی که می‌خوانیم کل دنیا بشنود.

البته نگفتند نروید، ولی الان که موضع هست (به آن شبکه) نمی‌روم. دیگر هم نخواهم رفت، چون موضع با نظام است، ولی حرف بنده این است، خودم هستم و همین یک منبر. حالا می‌خواهید همین منبر را هم نرویم؟ خدا پدرتان را بیامرزد. دیروز خانم ما را در بیمارستان عمل سختی کرده‌اند. پنج شش ماه پیش خود من آنژیوی قلب شدم. سه ماه دیگر باید عمل باز قلب کنم. بنده خودم مریضم، خانواده‌ام مریض است، ولی به خاطر این که شایعه نشود، تهمت نزنند، هر کس دیگری بود جلسه‌اش را تعطیل می‌کرد. به آقای رضایی گفتم خواهش می‌کنم اعلام کنید من نمی‌آیم تا به زندگی‌ام برسم. 

ولی جمع می‌کنم. از این که پای نظام ایستاده‌اید، خدا عمرتان بدهد. از این که پای رهبر ایستاده‌اید خدا خیرتان بدهد، ولی مواظب باشید تیرهایتان را اشتباهی پرتاب نکنید. در کرج زرتشت دارد بیداد می‌کند، بهایی دارد غوغا می‌کند، مسیحی دارد غوغا می‌کند. کلیساهای خانگی‌شان از هزار تا فراتر رفته است. ما باید دست به دست هم بدهیم و از تشیع و آرمان‌های دینی دفاع کنیم. 

برای سلامتی رهبر انقلاب، مراجعه شیعه، خودتان و هر کس که پای «اشهد ان علیا ولی الله» ایستاده است، صلوات ختم کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷
م. ولی نژاد

نظرات  (۱)

سریال سازی برای محرم با طعم فتنه

http://ww1.rajanews.com/detail.asp?id=194004

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">