پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند

جشن اشرافی همسر رئیس جمهور در کاخ سعدآباد

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ب.ظ

جشن همسر رئیس جمهور دولت یازدهم برای بزرگداشت مقام زن شب گذشته در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که خبر برپایی آن را پیش از این مولاوردی، معاون امور زنان رئیس جمهور وعده داده بود.

جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.

با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.

این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن.

رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.

به گزارش عمارنامه، علی رغم تکذیب مسئولان دولتی، رسانه ها گزارش دادند که جشن اشرافی سعد آباد با رقاصی برخی مانکن ها برگزار شده بود.


تعدادی از بانوان تهرانی به صورت خودجوش و در اعتراض به جشن اشرافی برپا شده از سوی همسر رئیس جمهور ظهر امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بانوان تجمع‌کننده پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی نظیر «دولت تدبیر و امید، تأسف، تأسف» و «انصراف از یارانه، ریخت و پاش شاهانه» اعتراض خود را به برگزاری جشن همسر رئیس‌جمهور ابراز کردند.

یکی از بانوان حاضر در این تجمع به "فارس" گفته است: ما بانوان از قسمت‌های مختلف شهر به اینجا آمده‌ایم تا اعتراض خود را به شیوع اشرافی‌گری در جامعه و در میان دولتمردان اعلام کنیم.

-----

در همین رابطه بخوانید :

اظهارات تازه “روح الله حسینیان” از جشن در کاخ سعد آباد

توضیحات رسایی در مورد جشن همسر رییس‌جمهور

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
م. ولی نژاد

نظرات  (۱)

از ملکه سکینه حسن منش روحانی می خواهیم برای اینکه عموم مردم از اینگونه مراسم استفاده کنند علاوه بر نمایش فیلم این مراسم در آینده بصورت زنده و پخش مستقیم از صدا و سیما امکان تماشای اینگونه مراسم را برای همه فراهم کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">