پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند
کالبدشکافی ابعاد فاجعه آمیز توافقنامه ژنو از دیدگاه کارشناسان مستقل و دلسوز

 

ملت، مذاکرات اخیر و اظهارنظرهای بی‌ادبانه امریکایی‌ها را زیر نظر بگیرد.

(امام خامنه ای - 92/11/19)

توصیه اکید می شود فایل های صوتی و نیز جزوه زیر خصوصاً تحلیل دکتر نبویان را دانلود نموده و جهت روشنگری نسبت به وضع موجود در اختیار دیگران قرار دهید.از تک تک برداران و خواهران استدعا دارم بیایید با انتشار امثال این جزوه و فایل های صوتی و هرگونه تلاش دیگر برای آگاه سازی جامعه، تا دیرنشده درحدتوان یاری رسان رهبر مقتدر مظلوممان باشیم.


1. تحلیل دقیق حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به همراه دیدگاه های  مقام معظم رهبری در جلسات خصوصی درباره این توافق: دریافت فایل صوتی حجم: 20.2 مگابایت

(منبع: کانون دانش پژوهان نخبه)

جزوه خلاصه شده تحلیل توافقنامه، برگرفته از متن کامل تحلیل فوق: فایل  PDF  - فایل Word


فابل تصویری تحلیل دکتر نبویان در همایش مرکز پژوهشهای فرهنگی (مشابه فایل صوتی):

دریافت فایل تصویری : کیفیت پایین (166.270 مگابابت)  -  کیفیت بالا (444.506 مگابایت)


2.تحلیل مختصر و جالب حمید رسایی دریافت حجم: 6.59 مگابایت

3.سخنرانی جذاب دکتر حسن عباسی در دانشگاه ملایر  دریافت حجم: 15.8 مگابایت (وزیر خارجه ایران در چند سال گذشته روی کره زمین نبوده و نمی داند در 4 جنگ نیابتی امریکا را شکست دادیم/ به جای فهم اصول استراتژیک در دیپلماسی، فیس بوک بازی می کنند. مشاهده متن در خبرگزاری رجا)

4. نامه هشدار دهنده دکتر زیباکلام به امت اسلامی :  دکتر سعید زیباکلام عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشگاه تهران، رییس اسبق اداره  سازمان‌های بین المللی وزارت خارجه، در آستانه نهایی شدن کلیات مذاکرات مربوط به گام نهایی توافقنامه ژنو  طی نامه ای به ملت ایران هشدار می دهد: مشاهده متن کامل ...

(جدید) خبرنامه دانشجویان ایران: جزوه نقد و بررسی جامع توافقنامه ژنو از زبان دکتر سعید زیباکلام.

در توضیح این نشریه آمده است:«محتوائی که در دست شماست، برگرفته از متن پیاده شدۀ برنامۀ نقد و بررسی تفصیلی متن توافقنامۀ ژنو می‌باشد که در تاریخ ۱۳/۱۲/۹۲ با حضور گستردۀ دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. سخنران این برنامه، دکتر سعید زیباکلام، از اساتید گروه فلسفۀ دانشگاه تهران و از صاحب‌نظران عرصۀ بین‌الملل می‌باشند؛ متن سخنرانی پس از پیاده‌سازی توسط ایشان مورد بازبینی قرار گرفته است.چه نیک است که پس از  مطالعه، جهت آگاهی و شفافیت بیشتر، آن را در اختیار دیگران قرار دهیم.»

 دریافت فایل در قالب (PDF) حجم: 1014 کیلوبایت