پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

نعیمه اشراقی نوه دختری امام راحل در ادامه رفتارها و موضع گیری های خلاف شان خانوادگی و جایگاه اجتماعی خود، در شبکه اجتماعی وایبر (Viber) اقدام به تمسخر پیامبر جلیل القدر اسلام (ص) و حکم اسلامی تعدد زوجات نمود. اشراقی در مطلبی که در یکی از گروه های این شبکه اجتماعی نوشته، آورده است:


همانا ای بانوان…. آیا تا به حال از این زاویه به این مسئله نگاه کرده بودید!؟..اگر شوهرتان ۴ زن داشته باشد کارهای خانه  بین ۴ نفر تقسیم می شود و می توانید در اوقات فراقت با یکدیگر حُکم ۴ نفره بازی کنید!! کارهای پیامبر بی حکمت نیست ایمان بیاورید..

وی همچنین در مطلبی جداگانه در این شبکه اجتماعی نوشته بود: توهین به پدربزرگم (امام خمینی(ره)) از نظر من جرم نیست!

پیش‌تر نیز مطالبی منسوب به نعیمه اشراقی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر شده بود که حاوی مطالب سخیف و وهن‌آمیز درباره امام راحل و خانواده معظم شهدا بود؛ مطالبی که مورد اعتراض شدید اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و موجب شد نعیمه اشراقی صفحه خود در این شبکه اجتماعی را تعطیل کند.

--------------

نعیمه اشراقی: ..عذرخواهی می‌کنم…

به گزارش اورمیا آنلاین پس از انتشار این خبر، نعیمه اشراقی در تماسی با تسنیم با ادای توضیحاتی گفت: من کسی نیستم که بخواهم یا بتوانم به پیامبر اسلام (ص) توهین کنم. حرمت نگهداشتنن برای پیامبر اسلام(ص) بر هر انسانی واجب است.

وی تاکید کرد: شخصیتی بزرگتر از پیامبر اسلام(ص) در تاریخ وجود نداشته است. من اصلاً قصدی برای تمسخر نداشتم و اگر چنین برداشتی از نوشته من شده است، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

نعیمه اشراقی که نوه امام راحل نیز محسوب می‌شود، در مطلبی جداگانه در این شبکه اجتماعی نوشته بود: توهین به پدربزرگم (امام خمینی(ره)) از نظر من جرم نیست!

نعیمه اشراقی (زاده ۱۳۴۴) سومین فرزند شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه امام خمینی (ره) می‌باشد. وی همسر سید محمد حسن طاهری و خواهرزن محمدرضا خاتمی است.

---------------

مرتبط:

نعیمه اشراقی: شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم!

نعیمه اشراقی : ما از قافله تمدن و دانش و حتی از دنیای تجدد و هنر به شدت پس افتاده ایم.

شکایت خانواده شهدا از نعیمه اشراقی

ادعای نعیمه اشراقی پیرامون هاشمی رفسنجانی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۲۳
م. ولی نژاد

فرمایشات به مناسبت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای (متن کامل):

 
  • مذاکرات به این معنا نیست که جمهوری اسلامی ایران از حرکت علمی هسته ای خود کوتاه خواهد آمد.
  • هیچیک از دستاوردهای هسته ای کشور قابل تعطیل شدن نیست و کسی هم حق معامله برروی آنها را ندارد و کسی هم این کار را انجام نخواهد داد.
  • اینکه گفته شود، تحریم ها و فشارها هزینه دستاوردهای هسته ای است، موضوع صحیحی نیست زیرا اگر موضوع هسته ای هم نبود، آنها بهانه دیگری می گرفتند، همانطور که اکنون و در حین مذاکرات، امریکاییها بهانه حقوق بشر را مطرح می کنند.
  • مذاکره کنندگان کشورمان هیچ حرف زوری را نباید از طرف مقابل قبول کنند.
----------

پی نوشت :

علی رغم آنکه ناخشنودی آقا از توافق ننگین ژنو بر همه دلسوزان مبرهن بود اما به دلیل ضعف آگاهی شدید جامعه و فعالیت های سنگین و شدید تبلیغاتی دولتیان، عملا فضا برای اعلام اعتراض از سوی ایشان وجود نداشت. ولی حالا جای بسی خوشحالیست که به فضل خدای رحمان فعالیت تبلیغاتی سخت کوشانه و البته غریبانه اساتید و روحانیت و جوانان ولایتمدار اندکی به بار نشسته و زمینه بیان عباراتی از این دست را برای ولی امر مقتدر مظلوم ما فراهم نموده است. باشد که به یاری خدا بر این تلاشها بیافزاییم ....
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۲
م. ولی نژاد
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۹
م. ولی نژاد

خوشتر آن باشد که سرّ دلبران        گفته آید در حدیث دیگران


اعتراف صریح عطا الله مهاجرانی (وزیر ارشاد اصلاح طلب دیروز و ضد انقلاب لندن نشین امروز) در اذعان به سلامت اقتصادی مقام معظم رهبری و خانواده گرانقدر ایشان.مناسب جهت بستن دهان برخی اصلاح طلب های نمک نشناس.



دریافت
حجم: 616 کیلوبایت
---------

نا مرتبط :

دکتر سلام 34 فوق العادست، زیادی دانلود کنید(از لینک سرور کمکی استفاده کنید).



۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۶
م. ولی نژاد
امام خامنه ای :
«یک مسئله هم مسئله‌ى فرهنگ است؛ که آقایان هم حالا معلوم شد که نگرانى دارید، بنده هم نگرانم. مسئله‌ى فرهنگ، مسئله‌ى مهمى است. اساس این ایستادگى، این حرکت و در ‌‌نهایت ان‌شاءالله پیروزى، بر حفظ فرهنگ اسلامى و انقلابى است و تقویت جناح فرهنگى مؤمن، تقویت این نهالهایى که روییده است در عرصه‌ى فرهنگ؛ بحمدالله جوانهاى مؤمنِ خوبى داریم در عرصه‌ى فرهنگ و هنر؛ فعالیت کردند، کار کردند؛ حالا بعضى جوانند، بعضى دوره‌ى جوانى را هم گذرانده‌اند؛ ما عامل فرهنگى کم نداریم. ما حتماً در مسئله‌ى فرهنگ‌ [باید توجه کنیم‌]، دولت محترم هم باید توجه کند، دیگران هم توجه کنند.»
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - علی جنتی وزیر ارشاد در ابتدای آغاز فعالیتش در کابینه دولت یازدهم : «من‌‌ همان راه خاتمی را ادامه می‌دهم.»
2 - عطا الله مهاجرانی وزیر ارشاد مورد حمایت خاتمی، هم اینک در شبکه دولتی انگلیس مشغول فعالیت علیه نظام مقدس اسلامی است.
3 - علی جنتی در اولین روز کاری سال 93 به دیدار سید محمد خاتمی رفت.



----
تکمیلی:
اسامی وزرا و مدیرانی که به دیدار متهم فتنه رفتند

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۱
م. ولی نژاد

حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته نامه توقیف شده 9 دی، عصر پنج شنبه 14 فروردین در جمع جوانان و مردم عزادار فاطمی (سلام الله علیها) در تپه نورالشهدا (مشهد شهیدان گمنام شهر گرگان) سخنان مهمی را در خصوص فلسفه شهادت حضرت زهرا و تطبیق آن با وقایع روز، حساسیت شرایط امروز دنیا و پیج تاریخی مورد اشاره مقام معظم رهبری، اهمیت مسئله فرهنگ و وظایف دولتمردان و مردم در این خصوص و ... بیان نموده و به صراحت انتقادات مهمی را در زمینه های مختلف خصوصا در مسائل فرهنگی و سیاست خارجی متوجه دولت یازدهم دانستند.


دریافت فایل صوتی :

کیفیت: 128kbps - حجم: 35 مگابایت دریافت

کیفیت: 80kbps - حجم: 21.9 مگابایت دریافت

کیفیت: 32kbps - حجم: 8.74 مگابایت دریافت






۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۵
م. ولی نژاد

به گزارش گروه سیاسی"ره به ری" : حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران ساعت 19 امروز با هواپیمای تهران-ساری وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.

روحانی در یک سفر غیر منتظره در یکی از پلاژهای ساحلی فرح آباد ساری مستقر شد.

گفتنی است؛رئیس جمهور عصرپنجشنبه در سفری چند ساعته به سمنان، لحظه تحویل سال نو را در کنار مادر خود سپری کرد.

همچنین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به همراه 20 نفر برای گذراندن تعطیلات نوروزی در کاخ کلاردشت مستقر شد.


شایان ذکر است؛برخی از وزرای دولت تدبیر و امید با اتفاق خانواده شان برای گذراندن ایام تعطیلات نوروزی به مازندران سفر کردند که در این میان عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی و علی طیب نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی وارد شهر رامسر شدند.

--------------

سفر خانوادگی رئیس جمهور به جزیره کیش/ حضور نوروزی آقای روحانی در سواحل شمالی و جنوبی و تجربه آب و هوای متفاوت این دو منطقه

هاشمی رفسنجانی و روحانی تعطیلات کجا رفتند؟

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۹
م. ولی نژاد