پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند

غلامحسین کرباسچی که وی را می توان یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین افراد در جریان حامیان دولت فعلی محسوب کرد در سخنانی که اخیرا بیان کرده، مردم ایران را دروغگو خوانده است!

کرباسچی در نشستی با عنوان حماسه‌های ملی خرداد که در گرگان برگزار شد، به ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه ما دارای یک کشور اسلامی هستیم و باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم اما متاسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به‌خاطر مسائل اقتصادی دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند.

وی افزود: در این ثبت‌نام اعلام شده بود که ۶۰ درصد مردم ایران بی‌خانه هستند، آیا این واقعا واقعیت دارد؟ این به‌عنوان یک دروغ ملی محسوب می‌شود چرا که ما در حال حاضر ۲۱ میلیون خانوار در کشور داریم که این کشور دارای ۲۰ میلیون واحد مسکونی نیز است.

دبیرکل حزب کارگزاران با توهینی آشکار "تربیت مردم" را یکی از اولویت‌های این دوره دانست و با بیان اینکه اصلاحات زیادی باید در جامعه ایجاد شود، اذعان داشت: اصلاحات فقط برای مقامات دولتی نیست بلکه باید تلاش کنیم در جامعه نیز اصلاحات را به وجود آوریم و وجود گروه‌های تشکیلاتی می تواند با ورود در مسائل فرهنگی در این زمینه به دولت کمک کند.

منبع: + + + +

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۶
م. ولی نژاد

نظرات  (۱)

یعنی مردم راست گفتند؟؟

دروغ نگفتند؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">