پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند

اسلام آمریکایی: جهاد النکاح

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۶ ق.ظ

دینی که با طراحی آمریکا، پول عربستان سعودی و فتاوای مفتی های بی شعور وهابی ایجاد شود:

حراج ناموس برای رضای خدا

فیلمی از اظهارات یک دختر 16 ساله سوری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که پدرش به دلیل ارتباط با تروریست های تکفیری وی را در اختیار آنان قرار می داد.

"روان قداح" در این قطعه ویدیویی جزئیات مصیبت وارد شده بر خود و اجبار از سوی پدرش برای شرکت در جهاد نکاح را تشریح می‌کند.

این دختر نوجوان می‌گوید که در ابتدای حوادث سوریه از سوی پدرش به تنهایی در اتاقی زندانی شد،‌ پدرش شورشیان سوری را به خانه دعوت کرده بود تا روابط جنسی با وی داشته باشند، او در این اتاق به تناوب و مکررا از سوی تروریست‌ها مورد تجاوز وحشیانه جنسی قرار گرفته است.

روان گفت که حتی مادرش نیز او را تهدید می کرد که در صورت گفتن این موضوع به دیگران او را خواهد کشت، این در حالی بود که مادر وی نیز برای جهاد نکاح به روستاهای مجاور می رفته است.


شیخ سعودی همسرش را به جهاد نکاح می فرستد!

یکی از شیوخ مطرح عربستانی(محمد العریفی)، در صفحه شخصی خود در توئیتر به طور رسمی اعلام کرد: حاضر است برای حمایت از مجاهدین (تروریست ها) که ضد بشار اسد می جنگند، همسر خود را برای جهاد نکاح به سوریه بفرستد.


http://www.rajanews.com/Files_Upload/95764.jpg

انتشار این اطلاعیه در محیط مجازی بازتاب های متفاوتی میان کاربران داشت.

برخی با به اشتراک گذاشتن آن، از اقدام این شیخ سعودی حمایت کرده و سایرین را نیز به این امر دعوت کردند. آنها در طرفداری از این شیخ اعلام کردند، مجاهدینی که ضد رژیم بشار در حال جنگ هستند، نیازمند حمایت همه جانبه هستند.

برخی دیگر با بستن نام کاربری این شیخ سعودی در شبکه اجتماعی ، اقدام او را سخیف و به دور از مردانگی توصیف کردند. مخالفان با تکیه به آیات و احادیث دین، موضوع "جهاد نکاح" را جعلی دانستند و از مسلمانان خواستند، نسبت به توطئه وهابی ها برای منحرف کردن دین هشیار باشند.


90 زن چچنی برای «جهاد نکاح» به سوریه رفتند

90 زن چچنی از طریق فرودگاه استانبول به شهر مرزی «هاتای» رفته و از مرزهای زمینی وارد سوریه شده و به گروه‌های سلفی پیوسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال فتوای مفتی‌های وهابی درباره «جهاد نکاح»، تعداد 90 زن چچنی از انگلیس و دیگر شهرهای اروپایی عازم  استانبول شده تا به سوریه اعزام شوند. 
چندی پیش نیز از تونس خبر رسیده بود که برخی گروه های تروریستی که علیه نظام سوریه شورش مسلحانه کرده‌اند،  با فتوای یک مفتی وهابی دختران و زنان مطلقه تونسی را به «جهاد نکاح» (جهاد جنسی) در سوریه تشویق می‌کنند.
شماری از دختران که به منظور جهاد نکاح به سوریه سفر کرده بودند، پس از آن که به طور میانگین روزانه با 20 تا 30 تن و گاه تا 100 نفر از عناصر جبهه النصره همبستر شدند، باردار به کشور بازگشتند.


---------------
تکمیلی : خاطرات زنانی که از جهاد النکاح بازگشته اند (+۱۸)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
م. ولی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">