پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند

انیمیشن بسیار زیبای ایرانی نبرد خلیج فارس

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ

طی تماس تلفنی که امروز (93/1/30) با آقای عظیما داشتم ایشان متاسفانه اعلام کردند که صاحب امتیاز این اثر مرجع دیگری بجز گروه فاطمه الزهرا (س) است، فلذا ایشان اساسا مجاز به صدور اجازه انتشار این اثر فاخر به بنده یا فرد دیگری نیستند. فلذا لینک دانلود حذف گریده و از تمامی دوستانی که اقدام به دانلود نموده اند هم تقاضا دارم از مشاهده و تکثیر و به اشتراک گذاری آن جداً اجتناب نمایند تا زمانی که امکان فروش آن توسط گروه فاطمه الزهرا (س) یا هر نهاد دیگری فراهم گردد. در غیر اینصورت مسئولیت شرعی این اقدام به عهده خود دوستان خواهد بود.

و من الله التوفیق

--------------

به لطف خدا امکان خرید این محصول و سایر محصولات گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) از سایت رسمی آن گروه (www.kosar3d.com) فراهم گردید.

-----------------------------------------------------------------------------------

انیمیشن بسیار زیبای نبرد خلیج فارس با کیفیت فوق العاده بالا و صدای دوبلورهای تلویزیون، روایت چند واقعه مستند از نبرد هوایی جنگنده‌های ایرانی با هواپیماهای آمریکایی در جریان دفاع‌ مقدس است، این انیمیشن براساس فیلمنامه‌‌ای که از سلسله خاطرات سرتیپ خلبان صدرالله جاویدکیا نوشته شده بود، توسط گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) تحت حمایت حوزه هنری خراسان رضوی تولید شده است.

این انیمیشن اولین اثر  فاخر با موضوع  جنگ  جهانی  سوم  بر  ضد  ایران  است و در رده انیمیشن هایی است که در ایران نظیر نداشته و قابل رقابت با هالیوود می باشد.

واقعا جای تاسف دارد که چنین آثار ارزشمندی مورد حمایت مناسب قرار نمی گیرد و عموم مردم حتی از وجود آن هم بی اطلاع هستند. اما انیمیشن های غربی به وفور و با قیمت بسیار نازل در جامعه توزیع و تبلیغ می شوند.

بدلیل کیفیت بسیار بالای این انیمیشن و بی خبری عمده اطرافیان خودم از وجود آن و پس از کسب اجازه از کارگردان آن (آقای فرهاد عظیما) و جهت حمایت از این گروه کوشا و فعال اقدام به انتشار نسخه با کیفیت DVD که در جشنوراه مردمی فیلم عمار اکران شد، نمودیم. کیفیت عالی این اثر ارزش دانلود این نسخه نسبتا پر حجم  را دارد. البته نسخه های کم حجم تری هم دراینترنت وجود دارد اما به نظر بنده اصلاً مناسب نیستند.


توصیه اکید می کنم دوستانی که امکان دانلود دارند، اقدام به این امر نموده و در نشر این اثر ارزشمند در جامعه و بین آشنایان خود سهیم باشند. قابل ذکر است این انیمشن بی نظیر نه تنها صرفا برای کودکان ساخته نشد، بلکه بدلیل کیفیت بسیار بالا در هر دو بعد فنی و روایت داستان برای بزرگترها جذاب تر هم هست.




برای مشاهده تصاویر بیشتر و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.






دانلود نسخه اصلی با کیفیت بالا (VOB) با حجم یک گیگابایت:
لینک حذف شد
فایل ها با 5 درصد قابلیت Recovery   فشرده شده اند که در صورت خرابی فایل های دانلودی با استفاده از برنامه WinRAR امکان Repair آنها وجود دارد. برای مشاهده فیلم ابتدا همه تکه های فشرده شده را دانلود کرده و در یک پوشه ذخیره نموده، سپس با استفاده از نرم افزارهای WinRAR یا 7Zip  فایل های فشرده را استخراج  نمایید.

----
سایت ها و وبلاگ هایی که این مطلب را منعکس کرده اند:
سایت هیئت رزمندگان اسلام
شبکه مجازی میبد ما
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
م. ولی نژاد

نظرات  (۷)

سلام 
از خودتون و سازندگان این انیمیشن بسیار متشکرم.
این لینکی که گذاشتید خیلی سرعتش پائینه 
یا به  یکی از این سایتهای دانلود بدید با لینک مستقیم بگذارنش ، یا خودتون یک جای مناسب قرارش بدید.
با تشکر
پاسخ:
سلام
سرعت دانلود تست شد و مشکلی نداره. نرم افزار IDM سرعت دانلود 200 کیلوبایت بر ثانیه رو نشون میده (در سیستم من). کلاً مدیافایر یکی از بهترین فایل هاست ها رو داره . لینک هاش هم مثل لینک مستقیم قابلیت ادامه دانلود دارن.
ضمناً سایت بهترین ها در زمین با لینک مستقیم گذاشته ولی من اونو توصیه نمی کنم، سرعتش از مدیا فایر پایین تره.
سلام . کارتون واقعا عالی بود . اگه میشه بگید فایلی که فرمتش VOB هست رو چطوری ببینم . با این فرمت آشنا نیستم .
بازم ممنون .


پاسخ:
علیک سلام
با نرم افزارهای رایگانی مثل VLC Media Player و KMPlayer و KLite و ...
از تمام سایت های دانلود ایرانی مثل میهن دانلود ، سافت 98 و ... می تونید این نرم افزارها رو دانلود کنید
یا علی
سلام . این فیلم رو من قبلا تو مدرسه دیدم که گذاشتن و ما کلی لذت بردیم . اما من با فرمت vob آشنایی ندارم میشه بگید با چه برنامه ای می تونم ببینمش ؟ ممنون از سایت و کار های خوبتون .
سلام  ممنون از وب سایت خوبتون.
آقا دستتون درد نکنه
دو بار کامل تا الان دیدمش اینم دانلود میکن با کیفیت ببینمش
ضمنا بنده خودم کار گرافیک میکنم و با اطمینان میگم این کار چه از لحاظ انیمیشین چه از
لحاظ سینمایی فوق العاده بود . اصلا من باورم نمیشد
.... بر سر صدا وسیما که گفته این انیمیشین با سیاستهای ما جور در نمیاد
پاسخ:
حتما این کارو بکنید، نسخه با کیفیتش واقعا عالیه
صدا و سیما هم تا زمانی که جای بت من و بن تن و مرد عنکبوتی و برره و دلقک های خنده بازار باشه، لیاقت آثار فاخر هنر انقلابی رو نداره
این دانشگاه سراسری (به تعبیر حضرت امام) امروز عمده کارکردش اینه که با پخش بیست و چهار ساعته فیلم و سریال و فوتبال و برنامه های مزخرف دیگه از شبکه های مختلف ، مردم ما رو به خواب خرگوشی ببره و از شرایط حساس منطقه و جهان و این پیچ بزرگ تاریخی و گرایش عمومی مردم دنیا به انقلاب اسلامی و دشمنی فزاینده دشمنان این انقلاب و  وظایف و مسئولیت های ما در چنین شرایطی غافل کنه و حد نهایت دغدغه های جوان ایرانی رو به پرسولیس و استقلال و بارسلونا و ... محدود کنه.
نوع برخورد کارشناس های صدا و سیما  و سینما با آثار انقلابی بچه مذهبی ها به خوبی نشون میده که علی رغم تصورات ساده لوحانه برخی مسئولین محترم، این مسائل کاملا آگاهانه و هدف دار و سازمان یافته دنبال میشه.

(ما به این زودی ها از شر تربیت یافتگان شرق و غرب رهایی پیدا نخواهیم کرد. حضرت امام خمینی (ره) - نقل به مضمون)

باسلام وتشکر از زحمات شما

جهت تهیه این dvd به کجا مراجعه کنیم.

پاسخ:
علیک سلام
متاسفانه این دوستان اونقدر مظلوم هستن که محصولاتشون رو نه کسی میشناسه نه جایی گیر میاد
حداقل من جایی رو نمی شناسم . یکی از علت های آپلود این فایل هم همین مسئله بود
علی ای حال اگه با حوزه های بسیج دانشجویی ارتباط دارید بسته فیلم های جشنواره عمار رو ازشون تهیه کنید (خود من اینجوری بدستش آوردم)
اگر هم ساکن گرگان یا ساری هستید که شمارتون رو خصوصی بذارید تا یه جوری بدستتون برسونمش
در غیر اینصورت چاره ای جز دانلود نیست، می دونم حجمش زیاده ولی باور کنید ارزش داره که برای دانلود و تکثیرش هزینه بشه. به دید یه کار فرهنگی ارزشمند بهش نگاه کنید
یا علی
واقعا عالی
واقعا بیست و عالی
ایول
پاسخ:
بله
واقعا عالی بود
ولی حیف که مسئولین قدر نمی دونن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">