پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند

دوستی مردم ما و مردم اسرائیل

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۱۹ ب.ظ

علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها و وزیر اطلاعات دولت اصلاحات:

«اگر من آخوند و آن خاخام‌ بگذاریم، همه مردم خوب با هم زندگی می‌کنند. مردم بلد هستند با هم خوب زندگی کنند....بسیاری از یهودیان ضدصهیونیسم هستند و حتی امروز حکومت بنی‌اسراییل هم در نسل جدید به آنچه نسل جوان ایران درخصوص همزیستی و اصلاح‌طلبی می‌گوید، نزدیک شده است».

منبع: رجا

----

پ.ن 1:

بیان چنین مواضعی از طرف یکی از نزدیکترین افراد به رئیس جمهور بیانگر این مطلب است که ایشان در یک عقب نشینی آشکار از مواضع ضدصهیونیستی انقلاب، تمام مشکل ما با اسرائیل را به خاطر اندیشه های روحانیونی همچون امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله)  که خواستار محو و نابودی این غده سرطانی هستند، و نیز خاخام های صهیونیست می داند. در ثانی بیان این مطلب به معنای مساوی دانستن اندیشه های علمای مسلمان خواستار نابودی اسرائیل با خاخام های افراطی و جنایتکار صهیون و رد و محکوم نمودن هر دو تفکر می باشد.


پ.ن 2:

زمانی که مشایی بحث غلط اندر غلط دوستی با مردم اسرائیل را بیان کرده بود، با شانتاژ رسانه ای اصحاب زر و زور و تزویر آن حرف ها به مساله اول مملکت تبدیل کرده بود. اما حالا و در دولت راستگویان شاهد تکرار همان تفکرات با بیان دیگری هستیم و آب هم از آب تکان نمی خورد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
م. ولی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">