پایان دوران

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست، هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


شهیدان را شهیدان می شناسند

دسته گل تازه نعیمه اشراقی

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ق.ظ

نعیمه اشراقی نوه دختری امام راحل در ادامه رفتارها و موضع گیری های خلاف شان خانوادگی و جایگاه اجتماعی خود، در شبکه اجتماعی وایبر (Viber) اقدام به تمسخر پیامبر جلیل القدر اسلام (ص) و حکم اسلامی تعدد زوجات نمود. اشراقی در مطلبی که در یکی از گروه های این شبکه اجتماعی نوشته، آورده است:


همانا ای بانوان…. آیا تا به حال از این زاویه به این مسئله نگاه کرده بودید!؟..اگر شوهرتان ۴ زن داشته باشد کارهای خانه  بین ۴ نفر تقسیم می شود و می توانید در اوقات فراقت با یکدیگر حُکم ۴ نفره بازی کنید!! کارهای پیامبر بی حکمت نیست ایمان بیاورید..

وی همچنین در مطلبی جداگانه در این شبکه اجتماعی نوشته بود: توهین به پدربزرگم (امام خمینی(ره)) از نظر من جرم نیست!

پیش‌تر نیز مطالبی منسوب به نعیمه اشراقی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر شده بود که حاوی مطالب سخیف و وهن‌آمیز درباره امام راحل و خانواده معظم شهدا بود؛ مطالبی که مورد اعتراض شدید اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و موجب شد نعیمه اشراقی صفحه خود در این شبکه اجتماعی را تعطیل کند.

--------------

نعیمه اشراقی: ..عذرخواهی می‌کنم…

به گزارش اورمیا آنلاین پس از انتشار این خبر، نعیمه اشراقی در تماسی با تسنیم با ادای توضیحاتی گفت: من کسی نیستم که بخواهم یا بتوانم به پیامبر اسلام (ص) توهین کنم. حرمت نگهداشتنن برای پیامبر اسلام(ص) بر هر انسانی واجب است.

وی تاکید کرد: شخصیتی بزرگتر از پیامبر اسلام(ص) در تاریخ وجود نداشته است. من اصلاً قصدی برای تمسخر نداشتم و اگر چنین برداشتی از نوشته من شده است، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

نعیمه اشراقی که نوه امام راحل نیز محسوب می‌شود، در مطلبی جداگانه در این شبکه اجتماعی نوشته بود: توهین به پدربزرگم (امام خمینی(ره)) از نظر من جرم نیست!

نعیمه اشراقی (زاده ۱۳۴۴) سومین فرزند شهاب‌الدین اشراقی و صدیقه خمینی و هفتمین نوه امام خمینی (ره) می‌باشد. وی همسر سید محمد حسن طاهری و خواهرزن محمدرضا خاتمی است.

---------------

مرتبط:

نعیمه اشراقی: شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم!

نعیمه اشراقی : ما از قافله تمدن و دانش و حتی از دنیای تجدد و هنر به شدت پس افتاده ایم.

شکایت خانواده شهدا از نعیمه اشراقی

ادعای نعیمه اشراقی پیرامون هاشمی رفسنجانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵
م. ولی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">